Бірінші жарты жылдықтың қорытындысы бойынша мектептің қамқоршылық кеңесінің алдындағы есебі
Жауапты: мектеп директоры Онгарбаева Ж. Б.
Мектеп қызметінің негізгі мақсаты: мектеп ұжымының педагогикалық қызметі арқылы мемлекеттік білім беру стандарттарын сапалы жүзеге асыру.
Мектеп қызметінің негізгі бағыттары:
- Білім беру қызметкерлерінің құзыреттілігін қалыптастыру және көрсету үшін жайлы білім беру ортасын ұйымдастыру.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту үшін жағдайларды қамтамасыз ету /OOP/ және осы санатқа жататын оқушыларға негізгі білім беру бағдарламасын игеруге көмек көрсету, олардың сәтті әлеуметтенуі үшін жағдай жасау.
- Үлгерімі нашар оқушылармен мақсатты жұмыс жүргізу.
- Олимпиадаларға, конкурстарға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысушылардың санын арттыру үшін жағдай жасау. Қабілетті және дарынды оқушыларды анықтау, қолдау және сүйемелдеу.
- Баланың қажеттіліктерін, қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, жеке даму траекториясын қалыптастыруға бағытталған вариативті технологияны дамыту.
- Педагог кадрлардың үздіксіз кәсіби өсуі, біліктілікті арттыру саласындағы жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға педагогтердің белсенді қатысуы үшін жағдай жасау. Мұғалімдердің курстық даярлығынан өтуін жүйелі ұйымдастыру.
Мектепалды сыныптар, 1-4 сыныптар – 5 күндік жұмыс аптасы.
5 – 11 сыныптар-штаттық режимде 5 күн;
Сенбі-онлайн режимде. Сабақтың басталуы: 1 ауысым-8.00; 2 ауысым-14.00-ден бастап, сабақтың ұзақтығы - 45 минут. 1-сыныптарда -35 минут /қыркүйек айында/. Сабақтар мектеп директоры бекіткен және ата-аналар мен кәсіподақ комитеттерімен келісілген сабақ кестесіне сәйкес жүргізіледі.
1-кесте. Мектеп сыныптарының кейінгі үш жылдағы оқушылар санының өзгеруінің және сыныптардың оқушылармен жинақталуының салыстырмалы кестесі
Оқу жылдары | Оқушылардың саны | Барлық сынып саны | Бір сыныптағы оқушылардың орташа саны |
2018-2019 | 1464 | 65 | 24 |
2019-2020 | 1522 | 68 | 24 |
2020-2021 | 1443 | 69 | 24 |
Оқу жылдары | Оқу үздіктері 2-11 сыныптар бойынша | Екпінділер 2-11 сыныптар бойынша |
2018-2019 | 190 | 735 |
2019-2020 | 228 | 770 |
2020-2021 | 199 | 661 |
3-кесте. Негізгі және орта мектепті бітірушілер туралы және «Алтын белгі» мен үздік аттестат иегерлерінің санының кейінгі үш жылдың салыстырмалы кестесі
Оқу жылдары | Бітірген оқушылар саны | Үздік аттестат иегерлері, негізгі мектеп бойынша | Орта мектеп бітірген оқушылар саны | «Алтын белгі» иегерлері |
2018-2019 | 127 | 2 | 30 | - |
2019-2020 | 147 | 5 | 46 | - |
2020-2021 | 120 | 2 | 46 | 2 |
4-кесте.Мектеп бойынша білім сапасының өткен оқу жылдарымен
салыстырмалы мониторингісі
2018-2019оқу жылы | 2019-2020 оқу жылы | 2020-2021 оқу жылы |
64% | 65,6 % | 65,7 % |
2020-2021 оқу жылының қорытындысы бойынша контингент 1443 оқушыны құрады. Білім сапасы 65,7%. І жартыжылдықтың қорытындысы бойынша мектеп контингенті 1438 оқушыны құрады, оның ішінде: 1-4 сыныптарда - 601 оқушы, 5-9 сыныптарда -702 оқушы,10-11 сыныптарда - 135 оқушы. Қазақ тілінде білім алушылар – 743 оқушы, орыс тілінде - 695 оқушы оқиды. Мектепте мүмкіндігі шектеулі балалар саны - 17 , осы балалардың барлығы ДКК анықтамасына сәйкес үй жағдайында оқытумен қамтылған, бастауыш мектепте оқитын балалар саны:
1-4 сынып -2 оқушы;
5-9 сынып-15 оқушы.
Мектеп бойынша білім сапасының жалпы пайызы - 58% - ды құрады , бұл І тоқсанға қарағанда 1,5% - ға жоғары.
оцент качества знаний по школе составил - 58 % , что на 1,5 % выше, чем в 1 четверти.
№ | Жалпы мәліметтер | І - тоқсан | ІІ - тоқсан |
1. | Жалпы оқушылар саны | 1414 | 1438 |
2. | Мектепалды даярлық сыныптар | 68 | 68 |
3. | Үйде оқытылатын Оқушылар саны | 17 | 18 |
4. | Жетім балалар саны | 12 | 12 |
5. | Тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушылар саны | 402 | 409 |
6. | Оқу озаттары | 136 | 143 |
7. | Қалалық ПБ есепте тұрғандар | - | - |
Білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері
1. | 2020-2021 оқу жылының соңы | 2021-2022 оқу жылы 1 тоқсан | 2021-2022 оқу жылы 2 тоқсан |
1. | 65,7 % | 56,5 % | 58 % |
Педагог қызметкерлердің сапалық құрамы
№ | Қызметкерлер саны | Магистр | Шебер педагог | Зерттеуші | Сарапшы | Модератор | Санаты жоқ |
1 | 131 | 11 | 1 | 33 | 40 | 22 | 35 |
Оқушылар мен мұғалімдердің жетістіктері
№ | Қатысқан іс-шаралар | 2020-2021 оқу жылы | 2021-2022 оқу жылы | ||||
қала | облыс | республ. | қала | облыс | республ. | ||
1. | Пән олимпиадалары | 6 | 1 | 1 | - | - | - |
2. | Ғылыми жобалар байқауы | 3 | 1 | 3 | 1 |
Сонымен қатар, 12 жастан 18 жасқа дейінгі балаларды вакцинациялауды ескере отырып, вакцинацияланған балалардың саны 70% - дан асатын сыныптар оқытудың штаттық режиміне қайта ауысты. Мектепте барлық санитарлық-эпидемиологиялық талаптар сақталады, оқу процесі "бір сынып-бір кабинет"жүйесі бойынша ұйымдастырылған. Барлық кабинеттерде антисептикалық және сұйық жуғыш заттар бар. Маскалық режим сақталады. Кіру кезінде оқушылардың, ұжым қызметкерлерінің және бөгде адамдардың температурасы өлшенеді, кіру "Ашық"жүйесі бойынша жүргізіледі.
Әлеуметтік аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға онлайн оқытуға көшуге байланысты 67 компьютерлік техника берілді. Оқушылардың сабаққа онлайн және штаттық режимде қатысуы күн сайын бақылауда тұр.
Мұғалімдер мен оқушылар арасында құқықтық және тәрбие жұмыстары бойынша жүйелі жұмыс жүргізілуде.
Оқу жылының басынан бастап ата-аналармен жұмыс жүргізілді және одан әрі жалғастыруды жоспарлап отырмыз. Бұл жерде ата-аналарды жаппай оқыту, онда ата-аналар қажетті кеңестер алады, құқықтық тәрбие бойынша заңдардағы өзгерістермен танысады, терроризм бойынша жүйелі жұмыс жүргізіледі, оқушылар террор фактілерімен соқтығысқан жағдайда қажетті білім алады, өзін қалай қорғау керек, ауыр жағдайларда қалай әрекет ету керектігі туралы ақпараттар беріліп, балалардың психологиялық және дене денсаулығы мәселелері бойынша денсаулық сақтау жүйесінің өкілдерімен кездесулер өткізілді. Жасөспірімдердің репродуктивті денсаулығын, салауатты өмір салтын сақтау және алдын-алу тақырыбында алғаш рет оқушылардың жобалары таныстырылды: «Біздің мектепті қалай қауіпсіз ету керек», онда біз балалардың мектептегі қауіпсіздікті ұйымдастыруға қатысты жобаларын көре алдық, олардың ұсыныстарын тыңдадық. Мектеп бойынша шаншу-кесу және тыйым салынған заттарды анықтауға рейдтер жүргізілді, жасөспірімдер мен балаларды түнгі уақытта ересектерсіз анықтау мақсатында «Түнгі қаладағы балалар» рейдтері өткізілді, алкоголь өнімдері мен темекі өнімдерін сату мәселелері бойынша 6 дүкен және 2 үлкен супермаркет орналасқан мектептің шағын ауданында рейдтік іс-шаралар өткізілді, жасөспірімдер мен балаларға қауіп төндіретін қараусыз қалған аумақтар мен учаскелер қаралды.
Тәрбие жұмысы оқу процесімен бірдей. Оқу жылының басынан бастап балаларды тәрбиелеу, отансүйгіштікті, Отанға, мектепке деген сүйіспеншілікті мәдениетті, достықты, тәртіптілікті, еңбексүйгіштікті қалыптастыру бойынша түрлі іс-шаралар жоспарланып, өткізілді. Бұл үлкен жұмыс және мектеп пен отбасының бірлескен жұмысын талап ететін процесс. Барлық іс-шаралар еліміздің Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орайластырылды. Атап айтқанда ата-аналардың қатысуымен спорттық іс-шаралар, сурет байқаулары. «Парасатты отбасы-2021» қалалық және облыстық байқауларға қатысып, онда Абатовтар отбасы «Ең үздік өндірістік отбасы» номинациясын жеңіп алып, 70.000 теңге көлемінде грант алды. Сынып сағаттары, патриоттық әндер конкурсы, балалар мен ата-аналардың түрлі акцияларына қатысу, «Үздік отбасы-2021» байқауларына қатысу, үздік шығарма-эссе, 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасына қатысушылармен кездесулер, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізілді. Біз барлық материалдарды инстаграмм және фейсбук әлеуметтік желілеріне белсенді салып отырамыз.
Ата-аналармен жұмыс
Жаңа оқу жылының басында жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді, онда өткен жылдың қорытындысы бойынша жұмысқа талдау жасалды. Сондай-ақ, денсаулық сақтау жүйесінің өкілдерімен бірлесіп, жалпы ата-аналар жиналысы өткізіліп, 12 жастан 18 жасқа дейінгі балаларды вакцинациялау бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Екінші тоқсанның қорытындысы бойынша онлайн режимінде ЗУМ платформасында жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді, онда ата-аналар екінші тоқсанның қорытындыларымен танысты.
Ұсынымдар:
- Мектеп ұжымы ата-аналар комитеттерімен тығыз байланыста жұмыс жүргізу.
- Қамқоршылық кеңеске мектеп әкімшілігімен бірлесіп, оқушыларды сапалы оқыту және тәрбиелеу үшін жағдай жасау,
- Мектеп ұжымының жұмысын жақсарту үшін ұсыныстарды енгізу.
Отчет перед попечительским советом школы по итогам
первого полугодия
Дата: 24.01.2022 год
Ответственный: директор школы Онгарбаева Ж.Б.
Основная цель деятельности школы: качественная реализация государственных образовательных стандартов через педагогическую деятельность коллектива школы.
Основные направления школы:
1. Организация комфортной образовательной среды для эффективного формирования и проявления компетентности уачстников образовательных отношений.
2. Обеспечение условий для развития детей с особыми образовательными потребностями /ООП/ и оказание помощи этой категории учащихся в освоении основнойц образовательной программы,Создание условий для их успешной социализации.
3. Проведение целенаправленной работы со слабоуспевающими учащимися.
4. Создание условий для увеличения количества участников олимпиад, конкурсов, мероприятий различного уровня. Выявление, поддержка и сопровождение способных и одаренных учащихся.
5. Развитие варитивной технологии, нацеленной на формирование индивидуальной траектории развития личности ребенка с учетом его потребностей, интересов и способностей.
6. Создание условий для повышения социальной, коммуникативной и педагогической компетентности родителей /законных представителей/ обучающихся.
7. Создание условий для непрерывного профессионального роста педагогических кадров, активного участия педагогов в реализации проектов и программ в области повышения квалификации. Прохождение курсовой подготовки учителей.
Школа работает в режиме:
Предшкольные классы, 1- 4 классы – 5-дневная рабочая неделя.
5- 11 классы – 5 дней в штатном режиме; суббота – в режиме онлайн.
Начало занятий:
- 1смена – с 8.00;
- 2 смена – с 14.00
Продолжительность уроков – 45 минут.в 1-ых классах -35 минут /в сентябре/
Занятия проводятся согласно расписания уроков, утвержденным директором школы и согласованным с родительским и профсоюзным комитетами.
1-кесте. Мектеп сыныптарының кейінгі үш жылдағы оқушылар санының өзгеруінің және сыныптардың оқушылармен жинақталуының салыстырмалы кестесі
Оқу жылдары | Оқушылардың саны | Барлық сынып саны | Бір сыныптағы оқушылардың орташа саны |
2018-2019 | 1464 | 65 | 24 |
2019-2020 | 1522 | 68 | 24 |
2020-2021 | 1443 | 69 | 24 |
Ескерту: көрсетілген кестеде мектепалды даярлық сыныптар бойынша оқушылардың
саны көрсетілмеген. Мектепалды даярлық сыныпта 56 оқушы білім алды.
2-кесте. Мектеп бойынша оқу үздіктерінің, екпінділерінің кейінгі үш жылдың салыстырмалы кестесі
Оқу жылдары | Оқу үздіктері 2-11 сыныптар бойынша | Екпінділер 2-11 сыныптар бойынша |
2018-2019 | 190 | 735 |
2019-2020 | 228 | 770 |
2020-2021 | 199 | 661 |
3-кесте. Негізгі және орта мектепті бітірушілер туралы және «Алтын белгі» мен үздік аттестат иегерлерінің санының кейінгі үш жылдың салыстырмалы кестесі
Оқу жылдары | Бітірген оқушылар саны | Үздік аттестат иегерлері, негізгі мектеп бойынша | Орта мектеп бітірген оқушылар саны | «Алтын белгі» иегерлері |
2018-2019 | 127 | 2 | 30 | - |
2019-2020 | 147 | 5 | 46 | - |
2020-2021 | 120 | 2 | 46 | 2 |
4-кесте.Мектеп бойынша білім сапасының өткен оқу жылдарымен
2018-2019оқу жылы | 2019-2020 оқу жылы | 2020-2021 оқу жылы |
64% | 65,6 % | 65,7 % |
По итогам 2020-2021 учебного года всего выпускников насчитывалось – 46. Из них обладателями образовательных грантов по РК – 15 выпускников, 1 выпускник РФ. Поступили в ВУЗы дальнего зарубежья – 2 выпускника.
По итогам 2020-2021 учебного года контингент составило 1443 учащихся.
Качество знаний составило 65,7 %.
По итогам І-полугодия, согласно контингента школы насчитывалось 1438 учеников. Из них:
с 1- 4 классы – 601 учащихся;
с 5-9 классы - 702 ученика,
с 10-11 классы - 135 учащихся
С казахским языком обучения – 743 учащихся;
С русским языком обучения - 695 учащихся.
Детей с ограниченными возможностями в школе 17 человек , все эти дети охвачены обучением по домашней форме, согласно справок ВКК, в этом количестве детей , обучающихся в начальной школе 1-4 класс - 2 ученика, с 5-9 класы -15 учеников . Общий процент качества знаний по школе составил - 58 % , что на 1,5 % выше, чем в 1 четверти.
№ | Жалпы мәліметтер | І - тоқсан | ІІ - тоқсан |
1. | Жалпы оқушылар саны | 1414 | 1438 |
2. | Мектепалды даярлық сыныптар | 68 | 68 |
3. | Үйде оқытылатын Оқушылар саны | 17 | 18 |
4. | Жетім балалар саны | 12 | 12 |
5. | Тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушылар саны | 402 | 409 |
6. | Оқу озаттары | 136 | 143 |
7. | Қалалық ПБ есепте тұрғандар | - | - |
Білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері
1. | 2020-2021 оқу жылының соңы | 2021-2022 оқу жылы 1 тоқсан | 2021-2022 оқу жылы 2 тоқсан |
1. | 65,7 % | 56,5 % | 58 % |
По итогам успеваемости и качества знаний в параллелях обучающихся 2-4 классов насчитывается 83 отличника учебы, 236 ударников учебы, 157 ученика с удовлетворительными оценками.
Среди параллелей 5-9 склассов – 43 ученика обучающихся на « отлично», 324 учеников , обучающихся на «хорошо», 335 – обучающихся на «удовлетворительно», в параллели 10-11 классов - 17 отличников , 59 ударников , обучающихся на « удовлетворительно» - 59 учеников. Неаттестованных учеников и имеющих « 2» по итогам 2 четверти нет.
Динамика роста и падения результативности качества знаний обучающихся в сравнении с итогами 1 четверти 2021 -2022 учебного года , это на 1,5 % выше ( 56,5 – 58 %).
Итоги результативности качества знаний обучающихся по 2 четверти.
Классы со средним качеством знаний ( 50-59% )
№ | Сынып | Білім сапасы % | Сынып жетекшісі |
1. | 4 «Е» | Кучанова О.Н. | 56% |
Классы с оптимальным уровнем качества знаний ( 60-65% )
№ | Сынып | Білім сапасы % | Сынып жетекшісі |
1. | 2 «В» | 65% | Оразалиева Н. |
2. | 3 «Б» | 61,5% | Сагындыкова А.Ш. |
3. | 3 «Е» | 60% | Курманалиева Ж.Т. |
4. | 4 «А» | 63,6% | Тазабекова Г.Ж. |
5. | 4 «Б» | 63,6% | Усенбаева Н.М. |
6. | 4 «Ж» | 60% | Ногаева А.Б. |
7. | 4 «И» | 61% | Ахметова К.Т. |
8. | 4 «З» | 62,5% | Жауатова Ф.Б. |
9. | 4 «В» | 65,2% | Смаилова А.Ж. |
10. | 4 «Г» | 65% | Касымова Г.А. |
11. | 2 «Г» | 66,6% | Мухитдинова Ф.А. |
12. | 3 «А» | 66,6% | Сертекова Г.Ш. |
13. | 3 «В» | 69% | Абдрахманова А.С. |
14. | 3 «Д» | 67% | Абилдаева А.М. |
15. | 3 «Ж» | 66,6% | Ногаева А.Б. |
16. | 4 «Д» | 67% | Майнингер А.В. |
Классы с высоким показателем качества знаний ( 70-79% )
№ | Сынып | Білім сапасы % | Сынып жетекшісі |
1. | 2 «А» | 71% | Богенбай М. |
2. | 2 «Б» | 71% | Агментаева Б. |
3. | 2 «Д» | 75% | Блашкова Т.А. |
4. | 2 «Е» | 85,7 | Чечина А.В. |
5 | 3 «Г» | 76% | Ананьева Е.С. |
Классы с недопустимым уровнем качества знаний обучающихся ( 30%-40% )
№ | класс | % качества знаний | Классный руководитель |
1. | 7 «Ж» | 20% | Бондаренко О.В. |
№ | класс | % качества знаний | Классный руководитель |
1. | 5 «А» | 57% | Усипбекова Н. |
2. | 5 «Г» | 52% | Кашкеева А. |
3. | 5 «Д» | 53% | Василец Т.В. |
4. | 6 «В» | 57% | Сатымбекова С.Х. |
5. | 6 «Г» | 52,6% | Турысбекова Р. |
6. | 6 «Е» | 55% | Алтаева Б.К. |
7. | 6 «Ж» | 55% | Амреева Г.Т. |
8. | 7 «Б» | 53% | Казангапова А. |
9. | 7 «Е» | 52,6% | Кудайбергенова Ж.Е. |
10. | 8 «А» | 55% | Найзабекова Н.Т. |
11. | 8 «Д» | 54,5% | Бондарь Н.В. |
12. | 8 «Ж» | 54% | Тогызбаева М.К. |
13. | 9 «Б» | 55% | Курманкулова З.М. |
14. | 9 «В» | 52,3% | Мамбеткызы А.М. |
15. | 9 «Г» | 52% | Халдыбетова А.И. |
16. | 9 «Д» | 52% | Акчибекова М.И. |
17. | 10 «А» | 60% | Елемесова Д.А. |
Классы с высоким показателем качества знаний ( 61-70% )
№ | класс | % качества знаний | Классный руководитель |
1. | 6 «Б» | 71,4% | Токушева А.К. |
2. | 6 «Д» | 66% | Шамжандиева А. |
3. | 5 «Ж» | 61% | Дилдебаева Н.К. |
4. | 5 «В» | 64% | Мукушева П. |
5. | 7 «Д» | 66,6% | Бошаева Ш.Б. |
6. | 11«Б» | 62,5% | Джангазиева А.Т. |
7. | 11«В» | 63% | Тучина Т.В. |
8. | 11«А» | 69% | Балжигит Б. |
Педагог қызметкерлердің сапалық құрамы
№ | Қызметкерлер саны | Магистр | Шебер педагог | Зерттеуші | Сарапшы | Модератор | Санаты жоқ |
1 | 131 | 11 | 1 | 33 | 40 | 22 | 35 |
Оқушылар мен мұғалімдердің жетістіктері
№ | Қатысқан іс-шаралар | 2020-2021 оқу жылы | 2021-2022 оқу жылы | ||||
қала | облыс | республ. | қала | облыс | республ. | ||
1. | Пән олимпиадалары | 6 | 1 | 1 | - | - | - |
2. | Ғылыми жобалар байқауы | 3 | 1 | 3 | 1 |
В связи со вспышкой вирусной инфекции, на основании письма Министерства образования РК, от 15.01.2022 года, все классы, за исключением учащихся 1-2 классов, а с 24.01.2022 года с 1-4 классы учились в штатном режиме. Учащиеся 5-11 классов были переведены на онлайн обучение.
В то же время учитывая вакцинацию детей с 12 до 18 лет, классы, где количество вакцинированных детей составило более 70%, вновь перешли на штатный режим обучения. В школе соблюдаются все санитарно-эпидемиологические требования, учебный процесс организован по системе «один класс-один кабинет». Во всех кабинетах имеются антисептические и жидкие моющие средства. Соблюдается масочный режим. При входе измеряется температура учащихся, сотрудников коллектива и посторонних лиц. Вход производится по системе «Аshug».
В связи с переходом на онлайн обучение для учащихся из социально-малообеспеченных и многодетных семей было выдано 67 компьютерной техники.
Посещаемость занятий учащимися в режиме онлайн и штатном режиме ежедневно стоит на контроле.
Проводится системная работа по правовой и воспитательной работе среди педагогов и учащихся.
С начала учебного года проводились и дальше планируем проводить работу с родителями. Т.е. это родительский всеобуч, где родители получают необходимые консультации, знакомятся с изменениями в законах по правовому воспитанию, проводится системная работа по терроризму, учащиеся получают необходимые знания на случай столкновения с фактами террора, как себя защищать, как реагировать в тяжелых ситуациях, проводились встречи с преғдставителями системы здравоохранения по вопросам психологического и физического здоровья детей, сохранения и профилактики репродуктивного здороьвя подростков, здорового образа жизни,впервые была проведена презентация проектов учащихся на тему: «Как сделать нашу школу безопасной», где мы смогли увидеть проекты детей, связанные по организации безопасности в школе, выслушали их предложения. Проводились рейды по школе на выявление колюще-режущих и запрещенных предметов, были проведены рейды «Дети в ночном городе» с целью выявления подростков и детей в ночное время без сопровождения взрослых, рейдовые отработки прошли на микроучастке школы, где расположены 6 магазинов и 2 больших супермаркета, по вопросам продажи алкогольной продукции и табачных изделий, были осмотрены заброшенные территории и участки, что представляют угрозу для подростков и детей.
Воспитательная работа стоит наравне с учебным процессом.С начала учебного года было запланировано и были проведены различные мероприятия по воспитанию детей, формирования в них патриотизма, любви к Родине, к школе, формирования культуры, дружбы, порядшлчности, трудолюбия.Это огромная работа и процесс, который требует большой совместной работы школы и семьи. Все мероприятия были приурочены к 30-летию независимости нашей страны. Спортивные мероприятия с участием родителей, конкурсы рисунков, участие в городском и областынх конкурсах «Парасатты отбасы – 2021», где наша семья Абатовых выиграла в номинации «Ең үздік өндірістік отбасы» и получила грант в размере 70.000 тенге, классные часы, конкурс патриотической песни, участие в различных акциях детей и родителей, конкурсы на лучшее сочинение-эссе, встречи с участниками декабрьских событий 1986 года, семинары, круглые столы. Все материалы мы активно выкладываем в соц.сетях, на фейсбук странице нашей школы и страничке в инстаграмм.
Работа с родителями
На начало нового учебного года было проведено общешкольное родительское собрание, где был дан анализ работе по итогам прошлого года. Также, совместно с представителями системы здравоохранения было проведено общее родительское собрание, где была проведена разъяснительная работа по вакцинации детей от 12 до 18 лет. По итогам второй четверти в режиме онлайн, на платформе ЗУМ было проведено общешкольное родительское собрание, где родители были ознакомлены с итогами второй четверти.
Рекомендации:
- Колективу школы тесно сотрудничать с родительскими комитетами.
- Попечительскому совету совместно с администрацией школы, создавать условия для качественного обучения и воспитания учащихся,
Вносить предложения и рекомендации для улучшения работы коллектива школы.